Mijn Klacht:
Min smartphone is beschadigd door een verzenden via Dhl. Ik hoop dat z.s.m een oplossing kan komen.
Groetjes!
Gewenste Oplossing:
Toestel repareren of vergoeding!

Ismail Jaro op 14 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Min smartphone is beschadigd door een verzenden via Dhl. Ik hoop dat z.s.m een oplossing kan komen.
Groetjes!
Toestel repareren of vergoeding!
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Heeft op 14 november 2022 om 14:53 geantwoord
Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat uw zending beschadigd is aangekomen! De afzender kan hier een schade formulier voor invullen. Dit kan door het web formulier in te vullen op onze website via de volgende link: https://www.dhlparcel.nl/nl/claim-consument-wcfeeixw7seghzl57baksduuxwnfd63gsl3tbw28
Mijn oprecht excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Leonie
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 14 november 2022 om 19:25 geantwoord
Ik heb alleen een zendingsnummer, en verder heb ik niet meer zoals verpaking en ik kan de foto van de beschadigde toestel naar jullie toe sturen.