Klacht: Zending nog niet te volgen

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 juli heeft iemand iets via Track en tracé naar mij toegestuurd. Hij is de bon kwijt maar ik kan in mijn post.nl zien dat het pakket geregistreerd is met een Track en tracé nummer. Alleen krijg ik al sinds die tijd de volgende melding: zending is nog niet te volgen. Wat houdt dit in en wanneer kan ik mijn pakket verwachten?betreft:
3STBKH505988957
Zending nog niet te volgen

Graag uw reactie
0628416221

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Stuurwold,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u tot op heden dit pakket niet heeft ontvangen en niet kunt traceren.

Ik heb geprobeerd om het pakket te traceren, maar ik kan tevens geen informatie vinden. Ik heb ook op uw adres gezocht maar ik kan vanaf begin juli ook geen barcode voor uw adres vinden die hierop lijkt. Ik adviseer u om nogmaals contact op te nemen met de afzender. Hopelijk kunt u dit samen oplossen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Annemieke41