Klacht: Zending niet op tijd aangeleverd

op 11 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij bestelden een nieuwe Nespresso machine. Die zou op maandagavond worden bezorgd tussen 6 en 9 uur. Zitten wachten, geen DHL! Volgende ochtend gebeld. De zending zou die avond, dinsdag, worden afgeleverd. Weer zitten wachten voor niets. Geen DHL. Ook geen kaartje in de bus. Wel zag ik ineens op de website van DHL dat de chauffeur was langs geweest maar niemand thuis aantrof. Niets is minder waar! Onze bel doet het gewoon en als iemand aan heeft gebeld kunnen wij dat hier zien, dus gewoon gelogen. Ik denk dat de chauffeur het vanwege het slechte weer wel gezien had en dit maar als ‘ oplossing’ had bedacht. Erg fijn allemaa.l. Vandaag Koningsdag, wij krijgen visite en zitten dus zonder koffiemachine. Dank je wel DHL!
Dit was de zoveelste keer dat het niet goed verliep.

Als DHL vandaag, Koningsdag, alsnog mijn zending aflevert!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat de chauffeur die avond niet is langs geweest, ik kijk graag voor u na waar dit aan heeft gelegen. Hiervoor heb ik wel een traceernummer nodig, kunt u mij deze toesturen? Indien u dit liever niet in het openbaar vermeldt, kunt u het ook naar ons toesturen per e-mail naar webcare_parcel@dhl.com onder vermelding van referentie 516639. Met vriendelijke groeten, Sanne DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 12 juli 2016 om 12:28 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben geen reactie meer van u gekregen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog samen met u of we tot een oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Droppie1958