Klacht: Zending niet ontvangen

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zending zou geleverd worden op 29-9-2017 tussen 11.00-15.00. Agv vakantie (laat thuis die dag)niet aanwezig. Dag ervoor was mail trouwens pas ontvangen.
Tweede poging zou plaatsvinden zaterdag 30-9-2017, tussen 09.00-13.00. Thuis gebleven. Om 13.30 nog steeds niets ontvangen, gebeld met DHL Service. Wazig verhaal over overdracht etc. Ik zag wel op site via Track and Trace dat “bezorger onderweg was 11.20”.
Inmiddels 16.30 nog steeds NIETS!!! Ik zit dus heel de zaterdag thuis voor niets. Erger nog, nu moet ik natuurlijk maandag weer thuis blijven. Ik bel wederom met DHL Service, is men gesloten vanaf 14.00, ook niet echt klantvriendelijk. Wanneer nu as ik maandag wederom niet thuis KAN zijn, mensen werken hier ook niet waar.
TNT doet dit veel, veel beter! Bij ieder oponthoud of verandering ontvangt men een update via mail!!!!!! Men kan dus aanpassen etc.
Jullie kunnen niets terugdoen of tegemoetkoming doen, omdat jullie geen producten verkopen, mn voor particulieren ontvangers, dus boycotten lukt niet.Ik geef wel door aan de verzender (CZ) dat zij nimmer meer met DHL zendingen moeten doen. Ik zal mijn verhaal daar neerleggen.
Kortom…..het lost in ieder geval niet op dat ik nog steeds op mijn pakketje zit te wachten, lichtelijk schandelijk.

Bij DHL niet meer.
Service gerichtheid en communicatie richting de ontvangers of anderszins ontbreekt geheel. Bereikbaarheid is ook zorgelijk!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals u aangeeft heeft u veel langer moeten wachten dan het aangegeven tijdvak. Mijn excuses hiervoor. Volgens onze gegevens heeft u de zending zaterdag uiteindelijk toch nog mogen ontvangen. En ik heb goed nieuws! Onze openingstijden zullen binnenkort verruimd gaan worden, zodat u ons de zaterdag overdag de hele dag kan bereiken. We doen ons best om onze dienstverlening constant te verbeteren!

Hartelijke groet,

Tom