Klacht: Zending niet geleverd, DHL doet niets

op 03 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zending JVGL106871672059007637 op 10 juli naar Polen verzonden, tot nu niet geleverd (bijna een maand binnen EU, super slechte service), klantenservice wenst naar mij niet antwoorden. Nu, tracking werkt ook niet, er staat “Geen zending met dit nummer gevonden, controleer uw invoer en probeer het opnieuw.” afschuwelijk! Geen reactie van bedrijf, geen antwoorden op mijn berichten, geen levering van pakket met belangrijke documenten!

Levering van pakket onder juiste adres plus 100% restitutie

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 augustus 2017 om 14:28 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Deze zending is meerdere malen op het afleveradres aangeboden maar helaas is er niemand aangetroffen. De zending heeft enkele dagen in opslag gelegen. Echter is de zending niet afgehaald. Om die reden is de zending retourafzender gestuurd. De zending wordt binnen enkele dagen retour bij u aangeboden.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 03 augustus 2017 om 14:45 geantwoord

Beste Miranda, helaas hebt u nu naar mij GELOGEN! De zending was NIET geleverd, er is een oudere vrouw de woont onder deze adres, zij was hele tijd thuis en NIEMAND kwam met pakket, niet een keer, en natuurlijk niet meerdere keer. Ik heb natuurlijk ook aan medewerkers van DHL Polen het telefoonnummer van de ontvanger gegeven, precies aan mevrouw Marta Brożyńska en aan mevrouw Aleksandra Dybiec en wat denk je? NIEMAND heeft ook naar ontvanger gebeld, NIEMAND! Ook, niemand van DHL heeft (het minst een keer) een papier of iets (dat ze waren daar en was niemand thuis) geplaatst. Meer, de ontvanger heeft haarzelf naar DHL gebeld en jullie hebben aan haar gelogen dat pakje \"in het levering\" is. Hoe lang zullen jullie aan mensen liegen? Hoe incompetent kunnen jullie zijn? Additioneel, de ontvanger woont in het huis 18A en ik heb het meerdere keer aan jullie en aan DHL Polen vermeld, maar wegens informatie die ik heb, jullie hebben paar keer het pakket naar huis 18 in plaats van 18 A probeerden te leveren. MAAR HIER OPNIEUW de ontvanger werd naar huis 18 geweest en over pogingen van levering gevraagd, en wat? NIETS! geen couriers van DHL, geen notificaties van DHL, gewoon niks. Dus, jullie hebben naar mij en naar ontvanger meerdere keer gelogen en continueren liegen en onze tijd verliezen!

Reactie van de melder van de klacht adamheley

2 weken geleden - Ik wens dat meerdere mensen zullen over mijn ervaring met jullie lezen en hopelijk jullie serviezen niet gebruiken! Ik zal zelf zeker voor andere leveranciers vanaf nu kiezen, hopelijk iemand wie zal pakjes inderdaad leveren en aan klanten niet liegen!

Alle klachten die gemeld zijn door adamheley