Klacht: zending niet geleverd

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had bij de bestelling bij BCC specifiek aangegeven dat ik het artikel op zaterdag bezorgd wilde hebben. DHL stuurde mij een track&trace dat ze tussen 9 en 13 uur zouden bezorgen. Er is niemand geweest. Volgens de klantenservice van BCC heeft DHL gezegd dat ik niet thuis was. Dat is gelogen. Er is ook geen bericht achtergelaten, dus de bezorger is helemaal niet in de buurt geweest (ik kijk uit op de straat en heb ook geen DHL busje gezien.) Klagen bij DHL helpt niet, BCC wil ook geen klacht in behandeling nemen.

Gewenste Oplossing:

Financiële compensatie voor 2 dagen (1 dag wachten op zaterdag 1 dag vrij moeten nemen op maandag voor de verwachte bezorging).

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat u uw levering zaterdag niet heeft mogen ontvangen. Ik ga hier vragen over stellen bij betreffende depot hoe dit heeft kunnen gebeuren. Helaas kunnen we u niet compenseren voor de dagen dat u gewacht heeft of vrij heeft moeten nemen voor de levering van uw pakket.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door A.M. Bart