Klacht: Zending niet geleverd!

Bertvdgarde op 08 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedenavond, mijn zending is nog steeds niet geleverd. Het betreft het pakket met kenmerk JVGL06177406001451482400. Inmiddels ook bij de zender gemeld en zij hebben al een verzoek ingediend om dit te onderzoeken. Het betreft een Sinterklaas kado dus u kunt zich voorstellen dat mijn zoon ernstig teleurgesteld was! Graag actie! Mvg, Bert van der Garde

Graag z.s.m. bezorgen en excuses aan mijn zoon

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 december 2021 om 10:00 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het pakket nog niet terecht is. Al helemaal nu het om een cadeau van sinterklaas gaat. Onze excuses aan u en en uw zoon.

Ik heb de zending er meteen bij gepakt en zie sinds 29-11 helaas ook geen updates meer. Er is een onderzoek nodig voor meer informatie. Goed dat u hiervoor al contact hebt gehad met de afzender. Ik wil u adviseren om met hen contact te houden hierover. Ze krijgen dan ook updates en de uitslag van ons.

Jim
DHL Parcel Webcare

Bertvdgarde

Heeft op 08 december 2021 om 22:18 geantwoord

Ik hoor geen oplossing en er wordt geen deadline aangekoppeld wat uiterst onbevredigend is!

Reactie van de melder van de klacht Bertvdgarde

1 maand geleden - Goedenavond, Vandaag, 9 december 2021 ontvingen wij een mail waarin DHL aangaf dat het pakket van mijn zoon dezelfde avond tussen 18:30 en 22:30 geleverd zou worden. Zojuist kijken we en zien dat er weer een vertraging is opgetreden. Ik ben hier bijzonder ontstemd over en accepteer dit niet. Het maakt me niet uit hoe u het gaat doen, maar morgen vrijdag 10 december 2021 wordt het pakket met nummer: JVGL06177406001451482400 bezorgt op ons huisadres. Met vriendelijke groet, Bert Van der garde

Alle klachten die gemeld zijn door Bertvdgarde