Klacht: Zending niet gekomen

op 23 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb zo juist e-mail gekregen van DHL dat me pakketje bezorg is en ondertekend is. ik weet daar niks van en ze vragen Soms niet eens naar een Legitimatie bewijs lekker slim van ze btw ik vind DHL echt slecht geef mij maar postnl

Waneer mij product bij mij is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Beste Rochiano, Erg vreemd inderdaad dat er aangegeven wordt dat uw zending ontvangen en getekend is zonder dat u daar iets van af weet, graag zoeken wij dit verder voor u uit. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat het is ondertekend en afgeleverd bij de buren. Kunt u ons het T&T nummer van deze zending verstrekken, op het door u ingevulde adres kan ik geen recente zendingen vinden. Afwachtende op uw reactie. Tom DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:22 geantwoord

Goede avond,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Rochiano