Klacht: Zending niet gekomen

op 23 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Beste Rochiano, Erg vreemd inderdaad dat er aangegeven wordt dat uw zending ontvangen en getekend is zonder dat u daar iets van af weet, graag zoeken wij dit verder voor u uit. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat het is ondertekend en afgeleverd bij de buren. Kunt u ons het T&T nummer van deze zending verstrekken, op het door u ingevulde adres kan ik geen recente zendingen vinden. Afwachtende op uw reactie. Tom DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:22 geantwoord

Goede avond,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Rochiano