Klacht: Zending niet afleverbaar, geadresseerde niet anwezig

op 22 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

19 december heb ik een bestelling gedaan, en heb netjes van dhl express een bericht gekregen dat mijn pakket was verzonden. De track/trace link heeft het echter twee dagen niet gedaan. Op 21 december zag ik eindelijk dat er beweging in was.
Geadresseerde niet aanwezig? Dat is toch een grapje hoop ik. 7 minuten nadat het pakje gescand is zijn ze al op het adres? (Waar iedereen thuis is op die tijd) geen bel gehoord, geen briefje in de brievenbus, geen bericht, niets, behalve dan wat er staat bij mijn track/trace. Ik vraag me af of er iemand is langs geweest. Heb de bezorging van vandaag 22 december nog afgewacht, maar nog steeds geen pakket.
De reden waarom ik het nu verstuur, is omdat er al eens vaker een pakket is terug gestuurd na de ‘eerste’ poging.

Dat ik het pakket zo spoedig mogelijk ontvang en dat zoiets hopelijk nooit meer gebeurt

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 december 2012 om 10:17 geantwoord

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Felycia