Klacht: Zending niet aangekomen

op 23 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zending 3SDFY398565615 is nooit aangekomen.
Wel is bijgaand summier ingevuld NIet thuis kaartje gevonden.
DHL komt na reclamatie met een afleverbewijs met een handtekening die niet door de ontvanger gezet is. Er was immers niemand thuis.
Ik ben bang voor fraude door de bezorger en we lopen nu dus tegen een muur aan.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de ontvanger niet de dupe laten zijn van deze fout.
Daarom stuur ik hem een nieuw pakket met inkoopwaarde E 59,90.
Daarnaast maak ik nieuwe kosten voor het opnieuw verzenden (8,60 via TNT) DHL durf ik niet meer.
Graag zou ik dit geld samen met een excuus zsm ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door rvs63795