Klacht: Zending naar verkeerde bestemming gestuurd

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onlangs een bestelling geplaatst met als koerier DHL.

Nu krijg ik de melding:

Status van do, 08.09.16 08:11
De zending is naar de verkeerde bestemming gestuurd.

Volgende stap
De adressering voor de zending is gewijzigd en de zending is doorgestuurd naar de ontvanger.

Wanneer ontvang ik nu mijn product? Ik moet het product voor maandag hebben, anders heb ik een probleem.
Gaat dit lukken?

Alvast bedankt!

Als ik antwoord krijg op mijn vraag en het product voor maandag in ontvangst kan nemen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 september 2016 om 13:33 geantwoord

Beste Jesse,

Vervelend om te zien dat uw bestelling vertraging op heeft gelopen. Zo te zien heeft u inmiddels ook al telefonisch contact gehad met één van onze medewerkers op de klantenservice, hier is u waarschijnlijk ook het volgende al medegedeeld: Normaal gesproken wanneer een pakket op een verkeerde locatie terecht komt heeft dit 1 à 2 werkdagen nodig zich te herstellen voordat het alsnog bij u wordt bezorgd. Echter zie ik hier dat het pakket nog steeds niet op de juiste locatie is aangekomen. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van deze zending, zodat zij onderzoek kunnen starten en hopelijk uw pakket alsnog zo spoedig mogelijk terecht komt!

Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Tom
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door AchtenJesse