Klacht: Zending lijkt zoekgeraakt te zijn

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op zaterdag 16 mei 2020 heb ik een pakket op inleverpunt Lindenlaan 62 te Huizen ingeleverd .
Het zendingsnummer dat op het bewijs van geven staat wordt nog steeds niet door het systeem herkend .

Het zendingsnummer is : 3SDSP007591475 de postcode van de bestemming is 5051ZV

Afzender is H.W.de Bree postcode 1273 GJ
De mevrouw van het inleverpunt , Anouscka zegt niets voor mij te kunnen doen is erg onvriendelijk .

Ik wil zo spoedig mogelijk weten waar het pakket nu is en waarom het niet te volgen is met track en trace .

Ik ben zeer teleurgesteld in uw service en helemaal in die van het inleverpunt.

Ik ben uiteraard pas tevreden als u het pakket aflevert op de bestemming , er is immers voor betaald en mag verlangen dat u doet waarvoor u betaald bent .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:47 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u zoveel onduidelijkheid ervaart over deze retourzending.

Laat ik u in eerste instantie even geruststellen, zending 3SDSP007591475 is bij ons bekend en heeft het retour proces doorlopen, voor zover wij dat kunnen achterhalen. Retour zendingen zijn namelijk niet volledig navolgbaar met track en trace.

U zult vanzelf van de webwinkel bericht krijgen zodra zij uw retour zending hebben verwerkt. Dit duur uiterlijk 2 weken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Heeft op 23 mei 2020 om 14:06 geantwoord

Het betreft helemaal geen retourzending !!!
Het gaat om een zending van mij ( particulier ) naar een andere particulier .
Ik begrijp totaal niet waarom u het een retour zending noemt en waarom u spreekt van een webwinkel , er is helemaal geen webwinkel aan te pas gekomen .

Ik ben voornemens aangifte te doen voor verduistering als u niet snel duidelijkheid verschaft over waar het pakket nu is en wanneer het wordt afgeleverd op de plaats van bestemming .
Ook wil ik dringend van u vernemen wat volgens u het adres van de bestemming is .

Volgens mijn inschatting heeft uw inleverpunt het verkeerde label op het pakket geplakt en is zij daarom niet bereid mij verder te woord te staan .

Reactie van de melder van de klacht Henk de Bree

3 maanden geleden - Het lijkt erop dat u mijn klacht totaal niet begrepen heeft