Klacht: Zending kwijt gemaakt

op 04 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling gedaan vorige week woensdag en het zou vrijdag afgeleverd worden.
Tot op heden ben ik nog steeds op mijn zending aan het wachten omdat ze voor de zoveelste keer een pakketje kwijt zijn.
Kan dus nog steeds geen gebruik maken van de nieuwe wasmachine want ik ga geen nieuwe onderdelen kopen omdat ik die al besteld had,maar nog steeds niet ontvangen heb.
Slechte zaak weer voor DHL Parcel.

Gewenste Oplossing:

Graag voor donderdag de zending afleveren en een tegoed bon of een grote bos bloemen met welgemeende excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 juli 2017 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u bezorgd. Indien u de zending niet heeft ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 05 juli 2017 om 06:15 geantwoord

Het pakketje is NIET bezorgd want anders had ik er geen klacht over ingediend. De verzender heeft contact gehad en die gaf aan dat DHL het pakketje kwijt is geraakt.

Alle klachten die gemeld zijn door gezellie29