Klacht: zending kwijt

op 07 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling via Pakje Gemak (PostNL) van Spartoo kwijtgeraakt.
Ik kwam op 20 mei jl. het pakje ophalen bij Postnl punt Jumbo, Beethovenlaan, Roosendaal, maar daar was het pakket niet aanwezig.
Volgens mail van Postnl zou het pakje daar op 19 mei ’s middags bezorgd zijn.
Misschien is er een fout door Jumbo gemaakt en is het pakket per ongeluk teruggestuurd?
Ik heb op 20 mei de klacht schriftelijk gemeld bij PostNL maar hoor niks terug.

Als het pakket alsnog geleverd wordt en wat mij betreft nu meteen op m'n huisadres. Ik heb vooruit betaald.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw de Roo, Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket afgeleverd moest zijn bij de Jumbo, maar dat deze daar niet lag toen u het pakket wou afhalen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak! Ik wil graag mee kijken naar uw zending. Wilt u mij de 3S code van het pakket sturen? Ik zie uit naar uw antwoord. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw de Roo, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juni 2016 om 11:45 geantwoord

Geachte mevrouw de Roo,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.
We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edith de Roo