Klacht: Zending is bij PostNL

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 05.12. pakje afgegeven bij PostNL punt. (3SKABA824174213). Op jullie webpagina staat: “Zending is bij PostNL”-afgifte. We zijn 3 werkdagen verder, maar nog steeds geen beweging bij PostNL. Ik vraag me af wanneer het pakje bij de ontvanger komt, want mijn ontvanger wordt nu terecht boos.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer het pakje zsm bij mijn ontvanger is aangekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket na drie werkdagen nog niet in beweging is gekomen en kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer uw zending bezorgd zal worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat het pakket inderdaad een flinke vertraging heeft opgelopen. Volgens mijn gegevens is de zending op 12 december bij de geadresseerde in de brievenbus afgeleverd. Mijn excuses voor de vertraging in de aflevering van uw pakket.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pakje_van_Piet