Klacht: ‘Zending geweigerd door geadresseerde. Retour afzender’. Dit klopt niet.

op 12 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwachtte vandaag een pakje en als ik de track en trace online nakijk dan staat er ‘Zending geweigerd door geadresseerde. Retour afzender’. Dit klopt niet. Ik heb niks geweigerd. Ik was niet thuis. Er zat ook geen briefje in mijn brievenbus. (code 3STJWD0011685)

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 12 juli 2016 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Bogaert,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwachtte die volgens de informatie in de Track & Trace retour afzender is gegaan omdat u de zending geweigerd zou hebben, terwijl u aangeeft dit niet gedaan te hebben.

Dat is natuurlijk een nare situatie. Omdat u de ontvanger bent op een Belgisch afleveradres, moet ik u doorverwijzen naar de afzender van de zending. Deze kan bij ons laten onderzoeken waarom het pakket retour is gezonden en eventueel de zending opnieuw naar u toe sturen.

Ik vertrouw erop u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jorisvb