Klacht: zending geweigerd door geadresseerde. Retour afzender

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou ik een pakket ontvangen tussen 10 en 12 uur. Helaas was er niemand aanwezig op dit moment. Nu ik in de app van PostNL kijk zie ik hier staan zending geweigerd door geadresseerde. Retour afzender. Dit terwijl ik helemaal niets geweigerd heb. Het was de eerste poging tot aflevering vandaag en ik woon zelfs boven een postkantoor van PostNL. Ik heb geen idee hoe dit verder gaat verlopen, maar ik wil natuurlijk wel graag mijn pakketje ontvangen. de barcode is: 3SKABA575823378

Ik ben pas tevreden als ik heb pakket binnen krijg en dit proces soepel verloopt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:01 geantwoord

Geachte heer Nijssen,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket onterecht retour is gestuurd. Ik begrijp hoe vervelend dit is, en wil dan ook mijn excuses aanbieden voor dit ongemak.

Wanneer een pakket retour gestuurd wordt kunnen wij dit niet tegenhouden. Het pakket zal teruggaan naar de afzender, dus ik wil u aanraden om met diegene contact op te nemen. Dan kan het hopelijk snel opnieuw naar u verstuurd worden.

Daarnaast heb ik een klacht voor u ingediend. De bezorger zal worden aangesproken voor het onterecht retour sturen van uw pakket. Hier krijgt u van ons geen verder bericht over, maar u mag er van uit gaan dat dit niet meer zal gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door 123max321