Klacht: Zending geweigerd door geadresseerde

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou ik een pakketje verwachten.

Postnl zou vandaag tussen 14:00 en 16:00 langs komen.
Wanneer ik de PostNL app opende stond er opeens:
Zending geweigerd door geadresseerde. PostNL is niet eens langs geweest en of heeft geen brief achter gelaten.

(Barcode: 3S TXPP 6428 686

Nogmaals een aflevering of afleveren bij postkantoor.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 17:08 geantwoord

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat een voor u bestemd pakket volgens de status door u geweigerd zou zijn en retour is gestuurd, terwijl dit niet het geval is. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik de status gecontroleerd. De zending is op 6 juli bezorgd bij de afzender. Dit is voor mij niet mee terug te draaien, ik kan er niet voor zorgen dat het pakket opnieuw naar u zal worden verzonden. Wanneer een pakket retour wordt gestuurd, zal de precieze reden van retour op het pakket zelf worden aangegeven. Ik adviseer u dan ook om hierover contact op te nemen met de afzender van het pakket zodat zij de reden van retour kunnen controleren en het pakket eventueel opnieuw naar u kunnen verzenden. Als het pakket ten onrechte retour is gezonden kan de afzender hierover bij ons een klacht melden. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Menno B.