Klacht: Zender stuurt pakket

op 12 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De afzender van mijn pakket bevindt in Duitsland. Hij heeft de pakket gestuurd vanuit duitsland naar Nederland met de juiste adresgegevens maar de pakket is teruggestuurd naar de verzender en de oorzaak van terug zending is dat mijn adres onjuist is! terwijl op de pakketbon heel duidelijk mijn adres gekrast is!

Met zo een handeling van de dhl Duitste post word ik nooit tevreden!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 december 2017 om 14:13 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van het zendingsnummer zie ik dat deze zending niet in Nederland is aangekomen. De zending is in Duitsland direct geretourneerd. Het adres dat is doorgegeven kan ik niet zien. Echter op het moment dat een zending vanuit Duitsland niet naar Nederland word doorgestuurd ontbreken er adres gegevens. Uiteraard ga ik er vanuit dat u de juiste gegevens heeft doorgegeven tijdens het bestelproces. Echter wordt er vervolgens handmatig een label aangemaakt en kan het zijn dat hierdoor de gegevens niet overeenkomen.
Op het moment dat een aders onjuist is dienen wij de zending te retourneren.

Met vriendelijk groet,

Miranda
DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Armann

5 maanden geleden - Ik heb net de pakketbon bijgewerkt waarbij mijn adresgegevens helemaal klopt en ik zie geen onduidelijkheden! Vind DHL erg amateur !! Raad ik niemand meerr aan!!

Heeft op 12 december 2017 om 19:14 geantwoord

Ik zie echter geen oplossing. Extra betaling is geen oplossing! Het handeling van DHL lijkt meer op fraude! Als een bedrijf een fout doet, dan zal de bedrijf zichzelf moeten corrigeren! Als ik mijn betaling binnen enkele dagen niet terug krijg van DHL? Dan neem ik andere maatregelen! Ik zal de maatregelen zelfs met plezier doen!!

Alle klachten die gemeld zijn door Armann