Klacht: Zelfde postzending niet aangekomen tot 3x toe

op 26 november 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij dien ik een klacht in tegen Post NL over het feit dat ik voor de 3e de zelfde zending heb moeten doen omdat ik vermoed dat er spraken is van het niet aankomen van de zending. Daarnaast laat Post nL zich te makkelijk er vanaf komen in de eerder gegeven reactie naar mij in deze kwestie. Ze durven ook niet eerlijk te zijn over mogelijke opheffing van de brievenbus. Want 3x dezelfde bus 3x geen reactie postbusadres is wel heel raar. Brievenbuslocatie: Kogerlaan Schagen.

Gewenste Oplossing:

Openheid en eerlijkheid in deze kwestie en geen kort antwoord: de geadresseerde; vond het eerder antwoord ook te makkelijk over komen. En eis een diepgaand onderzoek want ik heb een claim aan geadresseerde gestuurd. Nooit beantwoord sinds 1e zending 21-09-13

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door muntjewerf