Klacht: zelf de pakketjes bij de auto moeten aannemen

op 15 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag is de bezorger langs geweest om pakketjes af te leveren,maar ze zijn niet allemaal tot de deur bezorgd.
Heb zelf ook nog een pakketje moeten weghalen bij de auto vandaan.
Ben ik nou ineens ook bezorger geworden ofzo,of is de bezorger te lui om zijn werk te doen?
Dit is nu al de 2e keer en ik ben het er niet mee eens zoals wel meerdere mensen lijkt mij.

Gewenste Oplossing:

Duidelijke info over hoe en wat de bezorger(s) wel en niet tot de deur komen afleveren en waarom de bezorger niet alle pakketjes aflevert tot de voordeur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer Vuyst, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u uw pakket zelf moest ophalen bij de auto omdat de bezorger deze niet tot aan de deur wilde bezorgen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag geef ik u een toelichting. De bezorger moet uw pakket altijd aanbieden aan de deur, ook in flats en galerijwoningen. Alleen wanneer er in een flat of galerijwoning géén lift is (maar wel een intercom) mag de bezorger u verzoeken om naar beneden te komen. Als u dit om wat voor reden dan ook niet wilt of kunt, zal de bezorger het pakket alsnog aan de deur moeten aanbieden. Graag wil ik een melding maken om de gang van zaken met de betrokken bezorgers te bespreken. Wilt u mij hiervoor de track&trace codes van de betreffende pakketten sturen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht gezellie29

2 weken geleden - Hier bij de link met de track en trace code. https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox/SearchDetails?B=3SYZRG001074372&P=1274RN Er is geen intercom want de bezorger hoeft alleen naar boven te lopen omdat er ook geen deur is die dicht is. Mocht het nog een keer gebeuren meld ik het weer tot het word opgelost.

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer Vuyst, Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie alleen dat het adres dat u heeft ingevuld via deze website niet overeenkomt met de informatie in track en trace als ik zoek op deze barcode. Klopt het dat dit pakket naar een ander adres is gezonden dan dat u hier heeft opgegeven. Zo ja wat is het juiste adres? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht gezellie29

1 week geleden - Het juiste adres is Bovenmaatweg in Huizen. De rest zet ik er niet bij want iedereen kan deze berichten waarschijnlijk lezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vuyst,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u adresgegevens liever niet openbaar stuurt. Indien uw klacht nog niet op een andere manier bij ons is gemeld verzoek ik u hierover contact met onze klantenservice op te nemen via https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 16:09 geantwoord

Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Als ik geen antwoord krijg dan zal ik nogmaals een klacht indienen.

Alle klachten die gemeld zijn door gezellie29