Klacht: Zegt dat men het pakket aangeboden heeft, maar is 100000 % niet waar, nu ben ik verplicht om hem 10 kilometer verder op te halen

op 27 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 juni 2017 om 13:45 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u thuis was op het moment dat de chauffeur aangeeft bij u langs te zijn geweest. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat er een niet thuis scan wordt gegeven terwijl u gewoon thuis was en daar wil ik dan ook mijn excuses voor aanbieden. Het pakket kan nogmaals bij u worden aangeboden maar dat kan alleen in opdracht van de verzender. Ik wil u daarom ook adviseren contact op te nemen met de verzender zodat zij dit bij DHL kunnen regelen.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht teuntjesanne

4 maanden geleden - En nog eens wat, uw chauffeur doet het fout, dan hoef ik toch geen maatregelen te treffen. Dat is de wereld op zijn kop. En dan hoeft de verzender toch geen extra kosten te maken, omdat de chauffeur het fout doen. Zo werkt het niet

Heeft op 28 juni 2017 om 21:08 geantwoord

Belachelijk om de verzender op te laten draaien voor het falen van uw chauffeurs

Alle klachten die gemeld zijn door teuntjesanne