Klacht: Zegelboekje

op 30 september 2011 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal zegel boekjes gespaard en die ga ik nu inwisselen als betaal middel bij mijn wekelijkse boodschappen. Zo heb ik een aantal euro boekjes met groen achtige zegels. De cassiere herkende deze zegels niet zij kent alleen de blauwe. Een oudere cassiere die al jaren in dit filiaal werkt ging zich ermee bemoeien en raadde mijn cassiere aan om iemand erbij te halen, want mogelijk was mijn zegelboekje vervalst. Zo waar allemaal klanten bij stonden. Er kwam een abdere medewerkster bij en zij herkende wel deze kleur. Ik vind dit niet kunnen omdat ze mij zo voor vervalster en voor schut hebben gezet. Ik kom volgende week weer met zo’n boekje want ik heb er meer. Als ik weer problemen krijg ga ik niet eerder weg dan dat er een leiding gevende bij komt en door iedereen excuses gemaakt wordt.

Gewenste Oplossing:

Zonder problemen en beschuldigingen een zegelboekje inleveren.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.