Klacht: Zeg dat we niet thuis waren

op 26 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht ik een mat er niet bezorgd kon worden omdat we niet thuis zouden zijn, nou we zijn de hele dag thuis dus hier klopt niets van.
Ik heb nog een keer een lk
Acht ingediend waar ik nooit iets van jullie gehoord heb het pakketje was gewoon in een plant bij de voordeur gegooid toen.
Ik zal het even aan Bol.com melden hoe de bezorgers zijn als ze geen zin meer hebben.

Gewenste Oplossing:

Als er normaal gebelt wordt en het pakket wordt afgegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.U geeft aan dat u een niet thuis melding was terwijl u gewoon de hele dag thuis was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak.Graag kijken wij dit voor u na. U heeft echter geen gegevens gekoppeld aan uw klacht. Zou u in een reactie uw traceernummer, postcode en huisnummer willen doorgeven?Alvast bedankt voor uw reactie.Hartelijke groet,Jip DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht gezellig01

4 maanden geleden - Mijn traceren is 3SBCS00674618. Mijn adres Sirius 4 2743ME Waddinxveen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 mei 2020 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw reactie. Gelukkig lijkt het erop dat uw pakket de tweede poging wel juist is afgeleverd. Mijn excuses dat dit niet meteen de eerste keer goed ging. Wat er exact mis is gegaan ter plekke kan ik helaas niet inzien. Wel is mijn vermoeden dat er inderdaad een verkeerde scan is afgegeven en dat de bezorger de route niet heeft kunnen afmaken die dag, gezien het tijdstip van de melding.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door gezellig01