Klacht: Zeer slechte service post nl na zoekraken pakket met laptop

op 10 oktober 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand is mijn aangetekend pakket in het track en trace op de 9de niet verder gegaan.
Ik heb nog netjes een paar dagen gewacht
Daarna ben ik aan de bel gaan trekken aangezien het hier om een laptop ging voor kennissen met onmisbare data en extra spullen.
Inmiddels heb ik van alles gedaan en gebeld a 0.45 per min.
Zou worden terug gebeld wat niet gebeurd
Er is een case aan gemaakt Hoor je verder niks over
Er zouden papieren naar me zijn gestuurd Nooit aan gekomen
pas na een derde keer heb ik deze gekregen
Deze heb ik ingevuld en via de vertrouwde brievenbus verstuurd Nooit aangekomen volgens Postnl
Weer bellen en het drama blijft door gaan
Er word niets gedaan met mijn klacht

Inmiddels met de belkosten etc bedraagt de schade al rond de 800 euro terwijl aangetekend verzekerd is voor 500
De kenissen zijn ook nog eens boos op mij nu, en dan heb ik het nog niet over de lompheid van de postnl supermarkt balie.
Ik zei daar ik wil een volgende dag aflevering en heel goed verzekerd
Nou der moest een mevrouw van een kassa af gehaald worden, hoop mensen in de lijn daar en die zei dat aangetekend het best was. Niet dus weet ik inmiddels

Gewenste Oplossing:

Een duidelijke standpunt van postnl
zowel persoonlijk als op hun website over het kwijtraken van paketten
Uiteraard een vergoeding plus het vergoeden van mijn extra kosten en gelede schade
Geen rare 0,45 euro kosten als je belt

Alle klachten die gemeld zijn door petervandamned