Klacht: Zeer slechte service met mooie praatjes voel me opgelicht

op 09 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij zijn gebeld door belcentrale met de vraag wij hebben een leuke aanbieding. U krijgt twee telefoons van ons omdat u al een poos klant bent. Abonnement blijft het zelfde. U betaalt gewoon 35 euro. Komt een monteur langs om telefoon klaar te maken. Om een lang verhaal kort te maken .Alles werd anders nieuwe modum. En pin. Wil een andere laptop aansluiten. De modum heeft zich op de een of andere manier gereset. Kon er niet meer inkomen. Nu blijkt dat je bij hun een modem moet kopen. En je kunt er niks mee. Moet hun bellen zei sturen voor 150 euro een monteur langs. We hebben een eigen zaak met maar 1,4Mb.kunt helemaal niks. Ze praten leuk maar ondertussen zijn het gewoon schurken. Wij betalen ondertussen geen 35 maar 90 euro in de maand.

Als ze mijn contract ontbinden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 10 juli 2017 om 13:20 geantwoord

Geachte heer koster,

Inmiddels heeft uw ICT-man veelvuldig contact gehad met de klantenservice over uw technische problemen. Er wordt spoedig contact met u opgenomen door de afdeling planning en er zal kosteloos een monteur op locatie komen om uw problemen te verhelpen en uw telefonie optimaal te laten functioneren.

Ik hoop van harte dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door martinkoster