Klacht: zeer slechte service linnenfotoschilderij

opdracht kon niet worden verwerkt. Daarop wilde ik uiteraard mijn geld terug. na geen antwoord op mijn mail, weer opnieuw gemaild na 5 dagen. Vervolgens kort antwoord terug dat het was doorgegeven aan administratie. Nog weer een week later een deel van het bedrag teruggestort (terwijl er helemaal niets geleverd is). Na mijn klacht hierover, wederom geen antwoord. Opnieuw contact opgenomen, waarna weer hetzelfde mailtje, dat het was doorgegeven aan administratie. Nu weer ruim een week verder en nog niets gestort…

service dus zeer slecht, communicatie zeer slecht. Nu 20 dagen later nog steeds geen geld ontvangen, en geen schilderij.

geld terug, excuses

Bericht van Linnenfotoschilderij

5 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Op de site van klacht.nl kwamen we een relatief oude klacht van u tegen. We betreuren het erg dat de bestelling destijds niet naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht uw klacht alsnog niet opgelost zijn, dan willen wij u alsog een passende oplossing bieden en zouden we u willen vragen via XXXX een reactie van u te krijgen met nogmaals uw ordernummer en rekeningnummer zodat wij het bovenstaande in gang kunnen zetten. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team linnenfotoschilderij.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Linnenfotoschilderij in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door benbelazerd