Klacht: zeer slechte service

op 21 oktober 2011 over Nokia in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de laatste 2 jaar een nokia N97 gehad. Deze is vele malen vastgelopen.Zeven keer deed hij gewoon niks meer, ik heb hem op moeten sturen. De regel van swap na 3 retourtjes was geen optie voor mij?! Ze hebben mij nooit kunnen vertellen waarom niet. Vanaf 6 okt.2009 ging mijn contract in. Afgelopen augustus was het de 6ex dat hij weer helemaal niets deed. Ik heb hem toen met behulp van het KPN bussines point kunnen swappen tegen een N8, op advies van Nokia. Dit type was het minst storing gevoelig. Los van dat hij mijn bleutooth headset niet kon vinden…stopte hij er ook na 2 mnd mee. Hij ging uit en deed helemaal niks. weer retour naar het Nokia care point. Daar werd ik goed geholpen, maar zij konden niets voor mij doen, het was een N8! Dat was het enige toestel dat niet opengemaakt kon worden.Als ze mij dat eerder verteld hadden….Volgens de reparatie afd. was de accu leeg! Na 2 mnd al.De garantie van mijn oude toestel was de dag erna verlopen.Ze hadden het nieuwe toestel op de garantie gezet van mijn oude.Is dat normaal? Na zeer lang aan de telefoon te hebben gezeten met Nokia, was er maar een optie: Hij moest WEER worden opgestuurd en wel naar Tjechie…? Het zou hoog uit 14 dagen duren. Nu 15 dagen verder nog steeds niets vernomen. Na 2 mailtjes en een telefoontje van 20min. á 5ctp/m, verder kreeg ik te horen dat hij nog steeds in Tjechie was en hij zsm terug zou komen. de garantie is nu verlopen. Dus mocht er een storing in komen, wat niet ongebruikelijk zal zijn, heb ik 2 jaar met veel ellende met een Nokia mogen hebben. Na 2 klachten, en vele malen te hebben gevraagd om een menselijke oplossing, ben ik vele frustraties, en vele euro’s verder. Iedere retour zender(8 euro), alle telefoontjes(min. 20) van gemiddeld 15min á 0,05 euro p/m.En natuurlijk alle teleurstellingen. En het gevoel van onrechtvaardigheid. Nokia ik heb mijn buik vol van jullie klantenservice er is geen service en zoiezo al weer een klant minder. Ik haak niet snel af, maar structureel mensen zo teleurstellen. Ik zou niet graag bij die klantenservice willen werken, ik zou met een ellendig gevoel naar huis gaan na iedere werk dag. Dit is de zoveelste klacht die ik invoer. En ook mijn laatse over Nokia!

Gewenste Oplossing:

Mijn rechtvaardigheidsgevoel is heel ver te zoeken. Mensen/bedrijven die zoveel voor hun producten vragen en zo slecht met mensen omgaan....ja dat is moeilijk.

Een soort garantie dat ik een nieuw toestel van Nokia zou krijgen (als dat uberhaupt mogelijk is)met 2 jaar ongelimiteerde garantie. Ik ga zeer zorgvuldig met een gsm om, ik wil ook geen klachten!

Alle klachten die gemeld zijn door 12345678901