Klacht: Zeer slechte service

op 09 februari 2018 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een badkamer en toilet aangeschaft bij brugman. Na ondertekening van het contract in september 2017 werden wij keer op keer geconfronteerd met fouten in de order, de verkoper was een tijd afwezig en had niet voor overdracht gezorgd. Alles bij elkaar heeft voor een vertraging gezorgd en krijgen we de spullen pas in februari 2018 geleverd. Brugman reageert amper op mails en verzoeken. Het enige waar ze op gebrand zijn en je 100 keer over bellen is de betaling. Ik ben deze week al 2 dagen achter elkaar ongegeneerd door een medewerker gebelt over de betaling terwijl ze nog niet eens hebben geleverd! Daarnaast werkt brugman ook niet transparant en krijg je geen orderspecificatie met de bedragen achter elk artikel. De medewerkers behandelen je rondom brutaal en ze zijn alleen geld gedreven. Service en professionaliteit kan je hier vergeten. Ik heb spijt dat ik een aankoop hier heb gedaan en raad niemand aan om hier iets aan te schaffen!!

Als brugman me als klant weet te waarderen en me serieus neemt. Op mijn vraag waar ik een formele klacht kan indienen zeiden ze dat dat bij de planning kon! Absurd dat een dergelijke bedrijf geen klachtenafdeling heeft. Toont ook maar weer aan dat ze weinig tijd en energie stoppen in klachten van klanten.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 12 februari 2018 om 17:22 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Akbal,

Het spijt ons enorm dat de levering niet verloopt zoals u gaag gewenst had.
Ik heb uw klacht opgepakt en ga ervoor zorgen dat er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen wordt.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Inge van Dijk - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Selda Akbal