Klacht: Zeer slechte service!

op 29 juli 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik deed onlangs een bestelling op vidaXL.

Bleek dat mijn adres verkeerd ingevuld was.. Bestelling was dus retour gegaan naar vidaXL.
Geen melding gehad dat ze die dag langs zouden komen dus ik wist al van niks.. Zag dit later terug toen ik helemaal ingelogt was..
Melding gemaakt hoorde niks.. Dus maar even gebeld. Ja we doen hem nu op de post opnieuw en u krijgt een nieuwe volgcode. Morgen is het product er dan. Volgende dag nog geen volgcode ontvangen dus weer gebeld. Ja ik stuur hem nu alsnog toe, maar vandaag krijgt u hem niet meer binnen en zaterdag leveren wij niet, dus ergens volgende week pas. Jammer! Maar vanmorgen (zaterdag) vond ik een briefje in de bus dat ze langs waren geweest.. Pakketje opgehaald bij de buren, is al vies en scheef uit de verpakking te halen.. Zitten geen schroefjes/bevestigingsmatriaal bij..!?

Hele slechte ervaring met deze webshop! Helaas.

Graag geld retour, of een deel hiervan vanwege de slechte service en levering!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door GeenNaam111