Klacht: Zeer slechte service!

op 20 maart 2017 over Glamira.nl in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heel mooie ring gekocht, die achteraf een misontwerp blijkt te zijn.
Na 2 dagen dragen al een v.d. 7 steentjes verloren. Na overleg opgestuurd voor reparatie. (Ondanks 60 dagen geld terug garantie, wilden ze dat niet doen. ) Na heel veel email contact ( ik moest de reparatie zelf betalen) na 2 !! maanden eindelijk retour ontvangen. Helaas, niet gerepareerd. Toen maar naar de ‘echte’ juwelier.
Deze ring blijkt een misontwerp, waarvan de steentjes steeds weer los zullen raken i.v.m. het foute ontwerp. Ook is het ‘illegaal’ goud, niet gestempeld. Ik zit nu met een ring die niet draagbaar is en die ze niet willen vergoeden. Waardeloos bedrijf!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Glamira.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Apostm
x