Klacht: zeer slechte service

op 06 juli 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag 5 juli om 12.35 kwamen we in maastricht randwijk bij de trein en waren een meter verwijderd van de deur om in te stappen ik kon zien dat de spiegel nog uitgeklapt was dus de mcn had ons moeten zien maar deze sloot de deur en vertrok. Zelf ben ik 30 jaar ic mcn geweest bij ns en kan niet begrijpen dat dit nu de trend is van het trein
vervoer en de service naar de reizigers, het is nu de tweede keer dat dit gebeurd in Valkenburg kwamen we aan rennen en stonden bij de deur maar deze werd gesloten en vertrok.

Gewenste Oplossing:

In mijn tijd werd de machinist daarop door de tops aangesproken dat dit geen manier van doen is

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de Koning RC