Klacht: Zeer slechte kwaliteit winkel 443 in Praxis Amsterdam Zuidoost.

op 05 oktober 2011 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Ik ben al enige tijd huiverig om er een broodje tonijnsalade te bestellen. De broodjes zijn slecht belegd, weinig tonijnsalade en soms zit er op de helft van het brood helemaal geen tonijnsalade, zit je te kauwen op brood met alleen sla!! Vandaag, zaterdag 2 oktober uitgehongerd toch een broodje tonijnsalade gehaald. Thuisgekomen, zelfde verhaal, nog slechter belegd!!! In de sla zat zand!!! Kwam tussen mijn tanden, geen prettig gevoel!! Vanwege de honger toch het broodje opgegeten. Bovendien staat er een Creoolse dame aan de kassa die zeer onsympathiek overkomt. Van mij hoeft het niet meer. Ik vond de kwaliteit al slecht, maar de ervaring van vandaag slaat echt alles. O ja, er viel uit het broodje iets wat op een taugé worteltje leek, alleen was dit zwart van ouderdom, weggegooid!!! Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Ik heb al op zondag 2 oktober via het contactformulier op de website van la place gereageerd (zie tekst hierboven)en tot vandaag (woensdag, 5 oktober 2011, niet eens een bericht ontvangen dat ze mijn klacht in behandeling hebben genomen. Volgens mij zegt dit wel iets over de kwaliteit én zorgvuldigheid van la place.
Ik wil zowieso een reactie op mijn email. Dat is voor mij voldoende. Als er compensatie wordt geboden voor de mislukte broodjes in natura vind ik dat ook prima.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 20 oktober 2011 om 15:54 geantwoord

Opgelost in overleg.

Alle klachten die gemeld zijn door Krieschen