Klacht: Zeer slechte kwaliteit verse mosselen

op 09 juli 2017 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 9-7-2017 heb ik verse Zeeuwse mosselen gekocht bij Hoogvliet kooiplein Leiden.
Daarvan was de helft kapot en dood,stonken erg.
Heb deze terug gebracht,en kreeg daar nieuwe voor,maar was precies hetzelfde.
Het lijk mij goed omdoet soort producten goed te controleren (wij hebben ze weggegooid,was er helemaal klaar mee.
Sorry hiervoor,maar wil het even laten weten.)
(Verp 6-7-2017 tot 12-7-2017
Hoogachtend
JJ Freeke.

Gewenste Oplossing:

Als dit in de toekomst niet meer voor zou komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Hoogvliet

1 maand geleden - Geachte heer of mevrouw Freeke, Hartelijk dank voor uw reactie via klacht.nl. Wij gaan uw bericht doorsturen naar de inkoper van de Zeeuwse mosselen, zodat wij dit op een goede manier met u kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Judith Huls medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JJ Freeke