Klacht: Zeer Slechte Klantenservice zonder kennis van afrekeningen

op 15 november 2019 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Door een defecte meter zijn niet alle terug leveringen meegenomen op de jaar afrekening.Er is afgesproken dat er een correctie zou worden aangevraagd via de netbeheerder.
Ook kan de vraag over ons verbruik waar wij minder hebben verbruikt dan ons berekend termijn bedrag 200 m3 aan gas en bijna 1000kwh geen hogere teruggaaf heeft gegeven.

Uur lang aan de telefoon proberen uitleggen wat er aan de hand is aan een medewerker die 0 verstand heeft van jaar afrekeningen of hoe het überhaupt werkt is mij verteld dat ik de leverancier zelf maar moet bellen.Ze heeft mij het telefoonnummer gegeven.

Naar Enexis gebeld waar mij verteld wordt dat dit verzoek echt door Oxxio ingediend hoort te worden.
Nu opnieuw aan de telefoon andere medewerker het hele verhaal opnieuw doorlopen.

Vervolgens een klacht uitgezet via klacht.nl waarbij Mitchel niet leest geen antwoord geeft over de klacht maar het probeert zo snel mogelijk zonder inzet af te handelen. Ik ga de klacht verder uitzetten via Radar ik zie genoeg mensen om de zaak sterker te maken. Belachelijk dat een groot bedrijf zo slecht vertegenwoordigt wordt en omgaat met zijn klanten.

Excuses voor de onnodig gemaakte uren aan bellen.
Excuses voor de onnodige reacties van Mitchel hier op het klachten forum.
Een compensatie voor de tijd die ik hier aan kwijt ben.
Een duidelijke uitleg via de normale route het klachten forum is daar niet de juiste plaats voor.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 20 mei 2020 om 10:21 geantwoord

Beste heer of mevrouw,

We zagen dat deze klacht nog openstond. Excuses daarvoor. We hopen dat u inmiddels al wat meer duidelijkheid hebt gekregen over hoe de eindnota is opgebouwd. Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan gerust nog even via onze helpdesk.

We zitten voor u klaar.

Hartelijke groet,
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door vdegraaf