Klacht: Zeer slechte ervaring, u bent gewaarschuwd!

op 01 augustus 2016 over Istikbal Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nachtmerrie: een ware nachtmerrie meegemaakt, de laatste 7 maanden met Istikbal Amsterdam. Twee bankstellen besteld, dik voor betaald, bij levering bleek 1) een bankstel aan alle kanten te kraken, 2) de andere bankstel was enorm toegetakeld (beschadigd, duidelijke stofverschil). Vanaf toen zijn wij steeds aan het lijntje gehouden door Gokhan van de klantenservice. Hij vergat ons terug te koppelen, service bleef uit, werd boos als wij hem belden. Ronduit ondermaatste service. Geloof het of niet: een van de bankstellen is uiteindelijk vervangen maar ook die vertoonde gebreken. Hij zou deze gebreken melden bij de fabrikant en ons terugkoppelen: na 5 maanden wachten wij nog steeds op een teeugkoppeling. Na aankondiging van juridische stappen is de andere bankstel vervangen en die is vooralsnog wel goed.
Advies: doe geem zaken met deze lui, je zult er onzettend spijt van krijgen…

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn gele terugkrijg of in ieder geval een deene ervan

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Istikbal Wonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Istikbal Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Coller