Klacht: zeer slechte communicatie

op 06 juli 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg in februari een brief over een achterstand bij een bedrijf. ..direct gereageerd voor een regeling..niks hoor je zelfs geen reactie op de mail. …verVolgens niks. ..totdat mijn baas aan komt met een loonbeslag wat er aan zit te komen heeft webcasso dus gewoon zonder mij ook maar te woord te staan de deurwaarder erop gezet..vervolgens reageer ik op deze beslaglegging en wederom niks geen reactie. ..slecht erg slecht. ..Deze week kom ik thuis en wat denk je …..bevel van deurwaarder wel heb ik ooit! direct gemaild en alleen bevestiging gehad dat hij was ontvangen verder niets! Wat moet ik hiermee? Vind het niet normaal als je iets wilt oplossen en er geen gehoor aan word gegeven

Gewenste Oplossing:

ben ik totaal niet.....niet eerder als deze instantie contact zoekt met mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 07 september 2016 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door merelmerel