Klacht: Zeer slechte bezorging

op 30 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verkoop producten online, deze zijn van zo,n lage waarde dat ik ze met de gewone post moet versturen. Het lijkt of normaal bezorgen niet meer mogelijk is als de temperatuur te hoog is. Ik verzend zo,n 600 stukken per maand, hier verdiend Post.nl dus veel aan. Het is diep triest als er de laatste maand 1 op de 30 gewoon niet aankomen bij geadresseerde. Klachten hier over doen ze niks mee maar owee als je een halve gram boven post gewicht zit. Ik wil graag de prijzen voor mijn klanten redelijk houden. Dit is door Post.nl niet mogelijk.

Als ze weer eens gewoon werk maken van een goede bezorging.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Gouwentak, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat in de afgelopen periode dat u post heeft verzonden meerdere poststukken niet zijn aangekomen bij de geadresseerden. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag zou ik wat aanvullende informatie van u ontvangen. Heeft u deze poststukken particulier verzonden of heeft u een zakelijk contract bij ons? Zijn deze poststukken op dezelfde datum gepost of afgegeven? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Gouwentak, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 04 oktober 2016 om 12:00 geantwoord

Geachte heer Gouwetak,

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Gouwentak