Klacht: Zeer slechte bank geleverd gekregen met gaten en slecht afgewerkt

op 09 augustus 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in februari een bank moeten kopen bij woonsquare waarvan werd gezegd dat hij besteld was en ik anders 650 Euro annuleringskosten moest betalen.echter kon niemand mij het bewijs laten zien dat de bank ook daadwerkelijk besteld was na een week.
Afgelopen donderdag heb ik de bank binnen met 3 gaten de poef ontbreekt en de bank is zeer slecht afgewerkt. Totaal niet prijs waardig.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de bank teruggeven en mijn volledige bedrag terug wat ik betaald heb.
Of de bank terug en een andere bank uitzoeken die wel prijs waardig is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hooriyasarai