Klacht: Zeer ONVRIENDELIJKE dame aan de telefoon

op 15 februari 2017 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Mijn montuur brand op mijn huid melding van gemaakt en zou diezelfde dag een mail krijgen voor afspraak op 24 febr in de winkel dan zou er iemand aanwezig zijn van EYelove. Niks dus ik weer contact opgenomen en kreeg nu een ZEER ONVRIENDELIJKE en brutale dame aan de lijn ze zei dat het 7 maart pas zou kunnen terwijl ik duidelijk had aangegeven niet op een dinsdag te kunnen.Ze zei dat het maar tien minuten zou duren (wist ze denk ik al) en dat ik daar toch maar even vrij voor moest maken.Erg vervelend gesprek gehad en dus NIKS mee op geschoten en ook niks meer gehoord. Wel een goedkope bril en een rot gevoel aan over gehouden. Toch jammer,

Een vriendelijker gesprek afspraken nakomen en misschien een mail of telefoontje terug.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

Bericht van EYelove

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Derkx, Naar aanleiding van uw persoonlijke mail als deze melding via klacht.nl hebben wij deze middag telefonisch contact gehad met u. Nogmaals excuses namens ons. Wij zijn blij dat wij u hebben gesproken, zodat wij het intern verder kunnen uitzoeken wie u de tweede keer heeft gesproken. U geeft aan de 24ste februari naar de opticien en gezien u voorgaande positieve ervaring met ons, gaat onze opticien zijn best doen om het geen waar u voor langs komt samen met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Eyelove klantenservice

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 02 mei 2017 om 16:12 geantwoord