Klacht: zeer onvriendelijke benadedring door bezorger postnl

op 12 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn naam is Piet Lugtigheid, Stationsweg 9 te Berkel en Rodenrijs. Regelmatig worden pakketjes voor mij afgeleverd bij mijn buren. Elke keer krijg ik de klacht van mijn buren dat de bezorger van Postnl zeer onvriendelijk en gebiedend te werk gaat. Dat weerhoudt mij van het doen van aankopen, die bezorgt worden via uw bedrijf. Ik verzoek u de betreffende bezorger aan te spreken op zijn gedrag. Dat zou de naam van Postnl kunnen schaden.

Gewenste Oplossing:

Hopelijk na de volgende aflevering van mijn bestelling. deze is nu gepland voor zaterdag 30 juli, wanneer ik mogelijk niet thuis ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Lugtigheid, Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket bezorger onvriendelijk is tegen uw buren. Ik kan me voorstellen dat zij dit niet als prettig ervaren, mijn excuses hiervoor. Uiteraard wil ik hier graag een melding van maken, echter heb ik dan wat meer informatie nodig. Heeft u een 3S-code van een pakket dat bij uw buren is afgeleverd door deze bezorger? En kunt u ook een specifiekere omschrijving geven van het ongewenste gedrag? Wat doet/zegt de bezorger waardoor uw buren een vervelende ervaring met hem hebben en op welk huisnummer wonen uw buren? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groeten, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Lugtigheid, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2016 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Piet Lugtigheid