Klacht: Zeer onvriendelijk!

op 30 juni 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Op donderdag 30 juni om 08.50 uur stapte ik de bus in vanaf de heide in tegelen. Met goedemorgen stapte ik de bus in waarop ik geen antwoord terug kreeg van de chauffeur. Mag ik een enkeltje alsjeblieft? vroeg ik haar. Waarop ik weer geen antwoord kreeg, ik kreeg slechts mijn kaartje en geld toe geschoven. Die zal wel een slechte dag hebben dacht ik en ik ging vervolgens zitten om richting venlo te gaan. Daar aangekomen stapte ik uit en wachtte geduldig op mijn bus die 20 minuten later aan zou komen richting blerick ( bus 60 ) deze bus kwam om 09.39 uur. Dezelfde busschauffer als buslijn 1 tegelen/de heide zat in de deze bus, ik liet mijn kaartje zien zoals gebruikelijk ( deze had zij om 08.50 uur zelf bestempelt ), ,,Dat kaartje is van 08.00 uur s morgens” zei ze. Ik heb net in dezelfde bus gezeten als u antwoordde ik. ,,Ik heb om 08.50 uur lijn 1 gepakt u heeft mijn kaartje gestempelt en het kaartje is geldig tot 09.50 uur”.,, Ik ken jou niet, ik heb jou niet eerder gezien en dit kaartje is niet geldig je moet een nieuwe kopen zei de chauffeur”. Ik probeerde haar nogmaals op een vriendelijke manier uit te leggen dat ik toch echt niet de bus van 08.00 uur heb gepakt sterker nog ik heb nog eerst mijn kind om 08.15 uur naar school gebracht. De chauffeur gaf mij de keuze : of je betaald een nieuw kaartje of je stapt uit en anders heb je een probleem. Was dit nou een dreigement? Ik heb netjes mijn kaartje betaald nog geen 35 minuten geleden en nu krijg ik een dreigement naar mijn hoofd gegooid. Nogmaals ik ken jou niet herhaalde ze. Dit is ook niet zo gek als mevrouw de chauffeur haar reizigers niet eens aab kijkt. Gezien ik niks misdaan had mijn kaartje nog geldig was ben ik gaan zitten waaro ze nog luid zei : Dan ga je toch lekker zitten! Nou werkelijk mijn hele dag was verpest door deze raare actie. Ik vraag me nog steeds af wat het probleem was van de chauffeur dit is namelijk niet de eerste keer! Zo onvriedelijk! En zo onredelijk! Ik ga nog liever lopen naar mijn werk dan reizen met z”n chauffeur!

Ik verwacht een bericht waarin mij uitgelegt gaat worden dat mij dit niet nog eens gaat overkomen. Jullie mogen zelf bedenken wat jullie er voor gaan doen om mij als reiziger te vreden te stellen dit vind ik echt buiten gewoon schandelig!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soumaya.Arssi