Klacht: zeer onveilig weggegedrag chauffeur en grof verbaal geweld daarna

op 14 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Ben vanmiddag 14 mei 2016 om 14:35 als fietser komend van de Boschstraat rijdend naar de Nassaustraat ernstIg in gevaar gebracht door stadsbus lijn 7 met busnummer 8166 en onbeschoft bejegend door de chauffeur.
Getuige was mevr van Deutekom 0622325210.
De bus reed komend vanaf de Sophiastraat met een bloedgang naar de halte aan de Nassaustraat, haalde mij wild toeterend en en sneed me de weg af. Ben daarna naar de chauffeur toegelopen en heb hem gevraagd waarom hij zich zo roekeloos gedroeg. De reactie was een opgestoken vinger, gevloek en de mededeling dat ik een e..i..k. e.l en een grote k.l.o.o.t. Z.a.k was die beter uit moest kijken…….hij had immers voorrang! Vervolgens werd de deur voor mijn neus gesloten.
Indien ik op deze klacht geen feed back krijg ga ik alsnog aangifte hiervan doen.

Ik verwacht feedback op deze klacht! Mocht deze uitblijven doe ik aangifte bij de politie van dit levensgevaarlijk onbeschoft gedrag.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kees Sr