Klacht: Zeer ontevreden over PostNL

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 14-06-2017 een bestelling gedaan bij een webshop, het pakket zou op 15-06-2017 geleverd worden door PostNL.
Dit is helaas niet gebeurt en de webshop heeft een onderzoek laten instellen bij PostNL maar PostNL blijft aanhouden dat het pakket geleverd is terwijl de handtekening en naam beide niet van mij zijn en ook niet bekend voorkomen.
Tevens was er een getuigen bij mij aanwezig en zijn er beveiligingscamera beelden met bewijs dat er niemand aan de deur is geweest.
De chauffeur zou opnieuw langskomen om te kijken of hij zich had vergist of dergelijke maar hij komt niet en wilt mij ook niet te woord staan (zeer vreemd dus allemaal).
Nu is alles zeer hoog opgelopen en is er aardig wat financiële schade ontstaan (zakelijke bestelling) en waarschijnlijk gaat deze zaak binnenkort voor de rechtbank komen waarbij ook PostNL aansprakelijk wordt gesteld.
De 3S code zal ik niet hier openbaar maken maar kan PostNL via e-mail bij mij opvragen als ze dit willen oplossen.

Dat PostNL toegeeft (zwart op wit) dat er iets fout is gegaan bij hun en dat ik niet het pakket in ontvangst heb genomen (dit kan ik namelijk op meerdere vlakken bewijzen).

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 14:03 geantwoord

Geachte heer van der Maas,

Hartelijk dank voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u een pakket verwacht en dat deze ook als afgeleverd gemarkeerd staat (inclusief handtekening), maar dat u deze niet heeft ontvangen. De afzender heeft vervolgens een onderzoek opgestart, maar dit heeft nog geen positief resultaat opgeleverd. Ik kan mij voorstellen dat u hier flink van baalt!

Graag kijk ik met u mee, maar ik moet u toch vragen om hierover in contact te blijven met de afzender. Dit omdat wij resultaten en updates betreffende het onderzoek enkel richting de afzender terug koppelen. Zij zullen u hier vervolgens van op de hoogte stellen. Ik hoop uiteraard dat u snel meer duidelijkheid heeft!

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 18 juli 2017 om 14:05 geantwoord

Absoluut niet tevreden.
Als eerst plaatsen jullie mijn volledige achternaam zo hier openbaar op internet en de afzender wilt niets kwijt

Alle klachten die gemeld zijn door mmbbussum