Klacht: Zeer ontevreden met manier van zaken

op 30 mei 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Er is een schuld geweest in 2006 . Waarschijnlijk een bestelling die ik niet eens zelf gedaan heb . Maar staat op mijn naam dus heb ik destijds een betalingsregeling gehad .ik heb al een bedrag van meer van €300.00 betaald . In 2011 ben ik verhuist en heb ik om een nieuwe start te maken alle schulden betaald die ik had. Nu woon ik al 5 jaar op het adres waar ik nu woon . Sta ik op het punt een huis te kopen met mijn vriend . Ik vraag een bkr opgave op bij het bkr die ik vandaag heb ontvangen. Waar dus een registratie staat van vesting finance Neckerman. Ik schrik hiervan en bel bkr . Bkr verwijst mij naar juli die de melding hebben gemaakt . Ik overtuigt ik heb geen schulden en een melding kan haast niet . Nou wel dus . Nu heb ik contact opgenomen met vrsting finance. Blijkt er ook nog een bedrag van 487.54 open te staan . ik zeg dat kan niet ik heb destijds alle schulden betaald . Volgens juli dus niet . Nu vroeg ik hoe kan dit dan wand als ik iets moet betalen dan zou ik brieven muiltjes of telefoontjes moeten ontvangen . ik heb in 5 jaar niks gehad of ontvangen . Hoe kan ik dan weten dat ik nog iets moet betalen . Een duidelijk andwoord krijg ik hier niet echt op . Maar vind dit heel erg . ik heb mijn leven op orde gesteld . Betaal alles netjes maar blijkt er nog iets te zijn waarvan ik 5 jaar niks heb gehoort . En nu wil ik een huis kopen . Kunt u begrijpen dat ik wel door de grond kan zakken . Dat is een stukje toekomst van mijn gezin.
Ik vind als ik werkelijk een bedrag heb open staan juli er alles aan moeten doen om mij te vinden . Normaal gesproken als iets te lang niet betaald wordt . Gaat het door naar een incasso bureau of deurwaarder die mij wel had gevonden ook dit is niet gebeurt. Er is helemaal niks gebeurt. Ik kom er per toeval achter omdat ik een specificatie op hen gevraagt.

Ik wil dat de code weg gehaald wordt door u en u goed nakijkt wat een fout ging. Wand dit kan echt niet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 10 augustus 2016 om 08:03 geantwoord