Klacht: zeer onbeschofte mederwerker /oosterhout nbr

op 21 februari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is de tweede keer dat ik als klant door dezelfde medewerker ( dikke )onbeschoft behandeld wordt , Oosterhout noord brabant ik hou er niet van dat ik beschuldig wordt als ik iets wil ter brengen ,dat ik het kassabonnetje wel op de grond gevonden zou hebben, ik wou iets terug brengen omdat het kleding stuk niet past. en tegen mij als klant staat te schreeuwen dat achter de kassa moet moet blijven om te ruilen , terwijl er nergens in de winkel staat aangegeven wat je als vaste klant moet doen als je iets wilt ruilen of terug brengen, en als klant volledig voor schut staat!! NOU IK KOM NOOIT MEER TERUG BIJ LIDL

Gewenste Oplossing:

zIE BOVEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 21 februari 2018 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door