Klacht: Zeer onbeschofte bezorger

op 12 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb voor de tweede keer in 2 weken weken een bestelling gedaan wat thuis voor de deur zou worden bezorgd ! Ik ben slecht ter been en woon 2 hoog vandaar dat ik online bestel zodat het voor de deur wordt afgeleverd ! Maar beide keren wilt de bezorger het niet naar boven brengen voor mij deur !
Hij gaat een hele lange tijd in discussie en drijgt dan ook het pakketje weer weg te brengen . Met heel veel pijn en moeite was ik dus genoodzaakt zelf mij pakket beneden op te halen,! Heb nog naar zijn naam gevraagd maar die wilde hij niet geven meneer had geen tijd daarvoor is wat hij zij hij was zeer onbeschoft!

Wanneer ik iets bestel dat voor de deur bezorgd zou worden , het ook daadwerkelijk voor de deur word bezorgd.

En daarbij hoop ik ook dat ze een stuk vriendelijker zijn!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 mei 2017 om 14:08 geantwoord

Goedendag,

Wat vervelend om te horen! Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wij zullen een officiële klacht voor u indienen. Onze collega’s op het depot zullen de betrokken bezorger hier op aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline.rack