Klacht: zeer onbeleefde en agressieve benadering per telefoon

op 26 juli 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

Dame van “Belvoordeel Nederland” benadert onze zaak per telefoon. Op een zeer agressieve en onbeleefde wijze wilt zij een product / dienst verkopen. Wij geven aan dat wij op dat moment in gesprek zijn met klanten en niet gestoord willen worden door een telemarketeer. Dit antwoord valt bij de dame in kwestie in het verkeerde keelgat. Zij is niet gediend van ons antwoord. Zij geeft aan dat ze een product bij ons wilt kopen. In haar ogen concluderen wij te snel. Zodra we nader gaan doorvragen welk product en type ze precies bij ons wilt kopen staat ze met de “mond vol tanden”. Deze leugen typeert “Belvoordeel Nederland”. Een foute club waar wij absoluut geen zaken mee willen doen.

Indien de dame in kwestie ons beleefd zou vragen of het gelegen komt om een telefoongesprek te voeren zijn wij tevreden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvoordeel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvoordeel Nederland

Heeft op 26 juli 2016 om 14:57 geantwoord

Goedemiddag meneer Luyten,

Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met Belvoordeel Nederland. Uiteraard is dit niet onze normale werkwijze en zal de desbetreffende persoon hierop aangesproken worden.
Belvoordeel is een aanbieder welke juist mee wil denken met zakelijke klanten, ik ben met u eens dat we dit niet aan u hebben laten zien.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Alle klachten die gemeld zijn door RichardLuyten