Klacht: Zeer moeilijke en onbetrouwbare partij men wil alleen incasseren en niet uitbetalen.

op 05 september 2016 over Klikzeker in de categorie Verzekering

Enige tijd geleden op 20-7-2016 is mijn tv uit mijn tuin gestolen terwijl ik thuis was en even boven was. Dit heb ik netjes en direct gemeld bij Klikzeker en tevens heb ik op hun verzoek alle documentatie toegestuurd. Na ruim 2 weken wachten is mijn claim akkoord bevonden maar toen kwam men opeens met de voorwaarde dat ik eerst een nieuwe tv moest kopen voor ik mijn geld kreeg. Let op dit staat niet zo genoemd in de algemene voorwaarden dus wat men doet klopt eigenlijk al niet. Na lang over en weer mailen toch besloten om vroegtijd een nieuwe tv aan te schaffen om dit af te kunnen handelen. Toen kwam men opeens met het verhaal dat mijn documenten niet zouden kloppen en ik niks vergoedt kreeg. Let op de documenten zijn na de goedkeuring niet veranderd en een inhoudelijke reactie op mijn vragen wil men niet geven. Men is erg goed in het incasseren van het verzekeringsgeld maar wil onder geen beding uitbetalen voor een discussie staat men niet open.
Na herhaaldelijk vragen waar het kantoor is gevestigd omdat ik graag persoonlijk wil langskomen reageert men dat ik een fradeur zou zijn en men verder niet meer reageert. Met andere woorden ik kan fluiten naar mijn geld en voel me nog altijd onveilig in mijn huis door de diefstal van de tv uit mijn tuin. Dankjewel Klikzeker met jullie doe ik echt geen zaken meer !

Vergoeding zoals toegezegd

Alle klachten die gemeld zijn door n12