Klacht: zeer lange levertijd.

op 10 juli 2016 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een bedje besteld voor mijn dochter dat zou 5 dagen duren het is nu al 9 dagen later.

Gewenste Oplossing:

als ik het binnen krijg en dat ze de levertijd op de site aanpassen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bebeqo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 11 juli 2016 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Daphne
Wij danken u voor uw bestelling alvast
U heeft besteld op 1-7-2016 na 17.00 uur, uw bestelling is verwerkt eerste werkdag 4-7-2016 maandag! Vanaf die dag wordt het ongeveer 5 werkdagen berekend.
U kunt uw vragen en klachten als eerst naar ons mailen info@bebeqo.com.
Wij danken u alvast

Met vriendelijk groet
Bebeqo-Team

Alle klachten die gemeld zijn door koedijk87